אנחנו צריכים לבצע טיפול תקופתי לרכב אז אנו יוצאים מוקדם בבוקר למוסך שאבא, הדוד או אחד החברים המליץ עליו (כי ככה זה מרגיש הכי אמין) וכבר בכניסה למוסך מתעוררות תחושות לא נעימות של חוסר אונים, שעובדים עלי, שמנצלים את חוסר הידע של בתחום ושכנראה אצטרך לשלם על כך (וכשאני לא יודע על מה אני משלם, כנראה שאני משלם יותר מדי).
כשהקמנו את אוטוריטי, חקרנו הכרנו מקרוב את חוסר הוודאות והמועקה המלווה בעלי רכבים כשצריך ללכת למוסך, את שוק הרכב והסיבות הרבות בגללן הצרכן הישראלי הוא מעין "שבוי" של תעשיית הרכב.
אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לשינוי, יודעים שאפשר אחרת ושואפים לבנות תהליך שישנה את הגישה של בעלי רכבים לתחום ואת הדרך בה אנחנו מבצעים טיפול לרכבנו מקצה לקצה, מהרגע בו אנחנו מתחילים לברר על הטיפול הבא ועד לרגעי הכניסה והיציאה מהמוסך. תהליך שיעניק לכם ביטחון ושקט נפשי.
חוסר השקיפות בתעשייה הזו ניכרת בצורה משמעותית, כמעט ואין בעל רכב בישראל שהגיע למוסך ולא הרגיש שמרמים אותו ושילם סכומים גבוהים ממה שבפועל היה צריך לשלם. תעשיית הרכב עושה הכל כדי להנציח את פערי הידע והשליטה אצלם לטובת יצירת רווחים עצמאיים גדולים על חשבון הציבור. משבר האמון בין הציבור לתעשיית הרכב נמצא בשיאו.
הכנו תרשים שמציג בפועל על מה נהגנו עד היום לשלם:
חנות חלקי חילוף, אחזקת ״מרכז שירות״, חדר המתנה יוקרתי ובעיקר פערי הידע המנוצלים לרעתנו. כשבפועל מה שאנו אמורים לשלם עליו מסתכם בעלות חלקי החילוף ושעות העבודה.
כדי לתקוף תעשייה ישנה הפועלת באותה צורה שנים, נדרשנו לעשות מחקר מעמיק המנתח את כל שלבי התהליך שאנו נדרשים לעבור כלקוחות במוסך, להצליב עשרות אלפי נתונים ולהנגיש לכם אותם בצורה הפשוטה והברורה ביותר, במטרה להפוך את חווית המוסך לשקופה, אמינה, נעימה ונוחה כלכלית.
פעלנו על מנת לשנות את הגורמים המרכזיים בעוגה:
מזערנו עלי ידי שקיפות לעלויות השונות בטרם הכניסה למוסך
קיצרנו את התהליך ואת הגורמים הגוזרים קופון בדרך
מזערנו על ידי קניה ישירות מהיבואן ומכירה במחירים הוגנים
החתמנו מוסכים מורשים בלבד על תקן אוטוריטי, המחוייבים לתהליך זה.